Αν δίναμε μεγαλύτερη σημασία
σε αυτά που μας ενώνουν
παρά σε αυτά που μας χωρίζουν…
ο κόσμος μας ίσως να ήταν καλύτερος… ?
Αν δίναμε μεγαλύτερη σημασία
σε αυτά που μας ενώνουν
παρά σε αυτά που μας χωρίζουν…
ο κόσμος μας ίσως να ήταν καλύτερος… ?
– Σήκω.
– Γιατί;
– Δε θέλεις;
– Τι;
– Σήκω!
– Μη μιλάς ανορθόγραφα ρε γαμώτο!
– Πως γράφεται;
– Με ‘υ’ και ‘ο’!
Οι μισοί φίλοι (από το fb) δουλεύουν στη Durex και οι άλλοι μισοί στη NASA.
Τελικά μόνο εγώ δουλεύω στη KGB, από εδώ μέσα; ?
Μετά από ένα σημείο,
δε μας λείπουν τα υλικά αγαθά…
η συνειδητοποίηση ότι δεν τα χρειαζόμαστε μας λείπει…
Η nova θα έπρεπε να είναι σαν τη ζάχαρη…
να μπορείς να δανειστείς λίγη όταν…
έχει Game of Thrones.